Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DAWIDo | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany16.05.2006 @17:57:33 ostatnio na stronie13.10.2016 @20:21:36



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkype?
digarty365 komentarze1179 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Halidar    14.01.2008 @17:08:57
że też chciało ci się to przeglądać, dzięki, za oceny i komentarze. Co się tyczy skate'a na ramie to faktycznie mogło by być blizej.
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
-Krytyk666    24.10.2007 @10:55:18
Jeśli chodzi o programy to niewielka (przynajmniej wg mnie) ostrosc, soczystowsc kolorow i moze jeszcze by sie cos znalazlo
~Scholastyka    07.10.2007 @14:21:51
zobaczymy co jeszcze wykombinujesz :P
_______
"Im bardziej dana cywilizacja zrozumie, że jej obraz świata jest fikcją tym wyższy jest jej poziom nauki"
~sheep17    01.09.2007 @18:28:44
+watch, w nadziei na więcej zdjęć z deską
Fajna galeria:D
_______
Chcesz więcej moich zdjęć w lepszej jakości? -->Moje miejsce na deviantart http://sheep17.deviantart.com ZAPRASZAM

RULEZ :D
~kaszub    21.08.2007 @10:22:47
raczej nie mam nic godnego zamieszczenia
_______
DA to nie kółko wzajemnej adoracji. Nie odwzajemniaj się taką samą oceną, tylko realnie oceń moje zdjęcie. Nie zależy mi na ocenach, lecz na krytyce. Konstruktywnej.
^Halidar    10.08.2007 @18:37:20
musisz odpowiednio dobrać prętkość migawki, a jaką (prędkość) dokładnie nie moge ci powiedzieć to zależy od wielu czynników takich jak ilość światła i mozliwości twojego aparatu. np. spróbuj też zwiększyc głebie, to sprawi że aparat wyostrzy ridera a tło zostanie lekko rozmyte.
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~rekruthaski    06.08.2007 @14:30:20
wnerwiles mnie ta opinia szczegolnie ze nie zagadales wczesniej zeby sie upewnic .
~rekruthaski    06.08.2007 @14:25:08
podaj mi linka lub co kolwiek do tego co uazasz ze kseruje.
~rekruthaski    06.08.2007 @14:23:47
stary co ty za glopoty gadasz zdjecia byly robione z 8 miesiecy temu a prerabiane miesiac pozniej .Zjebales mi opinie pochopne wnioski wyciagasz,a otym co piszesz to nawet niewiem o co ci chodzi na oczy tego nie widzialem.
~Boskikrokodyl    18.07.2007 @23:31:30
cicho
_______
***pif*pam*pum***
~vajrus    16.07.2007 @15:04:44
^Halidar    14.07.2007 @21:53:20
czegoś....
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~Boskikrokodyl    14.07.2007 @00:27:06
haha a kij z dehami ale moj kumple byl tam bo cos jezdzi na tym teraz dopiero teraz sobie to skojarzylem
_______
***pif*pam*pum***
~daro85    12.07.2007 @21:23:44
to peace and love skoro wszystko is klir
~daro85    12.07.2007 @15:18:35
daje zeby oglądali ci ktorzy maja na to ochote uwierz duzo trzeba zrobic zebym plakal w jakim celu ta wzmianka o wuwua? jakas zazdrosc?
~daro85    12.07.2007 @14:17:47
nikt ci nie karze oglądac
^Halidar    12.07.2007 @13:53:12
REFLEKSY ŚWIETLNE albo to jakieś plamy są w każdym bądź razie źle wyglądają...
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~adamb999    11.07.2007 @23:03:00
a tam nie mialem miejsca by pojsc z drugiej strony ... wiec nie rozumiem twojego niskiego oceniania zdjecia ...
+rafalgroth    11.07.2007 @10:47:41
dla mnie to mogłby być trik na krawężnika.
_______
O tell me,Lord,am I the Antichrist?!
blog: http://www.grafal.wordpress.com
+rafalgroth    10.07.2007 @23:44:57
paleta na cegłach jak juz sie czepiasz triku
_______
O tell me,Lord,am I the Antichrist?!
blog: http://www.grafal.wordpress.com
^Halidar    10.07.2007 @21:38:31
Troche pooglądałem. Musze przyznać że zdjecia ciekawe, aczkolwiek słabo wykonane. Te statyczne są ok, ale musisz popracować nad dynamiką.

Pozdrawiam i powodzenia w przyszłym fotografowaniu
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
+rafalgroth    10.07.2007 @19:22:05
?? co jest tam takiego kiepskiego??
_______
O tell me,Lord,am I the Antichrist?!
blog: http://www.grafal.wordpress.com
^Halidar    10.07.2007 @13:42:22
dzięki za szczere komentarze (tak ich niewiele na DA)...

Pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2007-07-10 13:43:01
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~esteper    10.07.2007 @13:26:06
To były takie zawody, dlatego tak...
_______
"ADMINISTRACJO ! ZAPOBIEGAJ I LECZ SIĘ RUTYNOWO. DOBRO ADMINISTRACJI, GWARANTEM DOBRA OGÓŁU"
~fotoangel    10.07.2007 @13:06:20
dziekuje za ocenki:D
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt